Reichweitensteigerung bei Hyperschall-Notflugbahnen durch Optimalsteuerung des Treibstoff-Ablaßvorgangs (Q2746188): Difference between revisions
From MaRDI portal
Set profile property. |
Normalize DOI. |
||
(One intermediate revision by one other user not shown) | |||
Property / DOI | |||
Property / DOI: 10.1002/zamm.200108115160 / rank | |||
Property / full work available at URL | |||
Property / full work available at URL: https://doi.org/10.1002/zamm.200108115160 / rank | |||
Normal rank | |||
Property / OpenAlex ID | |||
Property / OpenAlex ID: W2065521342 / rank | |||
Normal rank | |||
Property / DOI | |||
Property / DOI: 10.1002/ZAMM.200108115160 / rank | |||
Normal rank |
Latest revision as of 21:34, 19 December 2024
scientific article
Language | Label | Description | Also known as |
---|---|---|---|
English | Reichweitensteigerung bei Hyperschall-Notflugbahnen durch Optimalsteuerung des Treibstoff-Ablaßvorgangs |
scientific article |
Statements
Reichweitensteigerung bei Hyperschall-Notflugbahnen durch Optimalsteuerung des Treibstoff-Ablaßvorgangs (English)
0 references
27 February 2002
0 references